issie weer - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nick Drunen - WaarBenJij.nu issie weer - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nick Drunen - WaarBenJij.nu

issie weer

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

16 Februari 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi!
jullie slapen al of zijn op stap. wij gaan zo naar Bermuda, daar draait vanavond Lucien Foort...

maar goed hoe is het hier? Nou best goed kan ik jullie vertellen. Het leven hier is echt goed. Het is een prachtig eiland, de inwoners zijn over het algemeen ontzettend vriendelijk en behulpzaam. En dat weer he ohhhh........ altijd lekker.

Jullie denken vast dat wij hier alleen maar op het strand liggen of aan het feesten zijn. Ik zal niet ontkennen dat het leven hier een feest is, maar dat wil niet zeggen dat we dat alleen maar doen. Doordeweeks worden er gewoon de nodige kantoor uren gemaakt. Die dagen duren soms wel lang, maar als ik dan de deur uitloop dan heb ik gelijk weer het vakantiegevoel te pakken.

Stage gaat goed al heb ik wel een pittige taak. Ik moet voor AH en IFC een onderzoek doen onder klanten van AH Zeelandia en Van den Tweel supermarket over de vleesafdeling. Dit verloopt nu nog zeer stroef maar ik weet zeker dat ik er wat van kan maken.

We zijn steeds meer van dit eiland aan het ontdekken. Morgen gaan we snorkelen bij de grote Knip op Westpunt. We hebben al een paar mooie stranden bij westpunt gezien en zijn vorige week met een boot weggeweest zoals de feestboek volgers hebben kunnen zien. Hier hebben we leuke mensen leren kennen en die kom je dan vervolgens op elk feestje weer tegen. T blijft een eiland he.

Helaas hebben we vorige week afscheid moeten nemen van Fauve. Dat vinden we allemaal erg jammer, maar dat is niet anders. Nu gaan we verder als de drie musketiers. Onder elkaar gaat het allemaal erg goed. En believe it or not maar we koken ook nog eens gezond.

Vorige week ben ik bij de KVK van Curacao geweest. Dit was voor mij een zeer bevorderend gesprek en er is mij veel duidelijk geworden. Door de KVK veel contacten kunnen leggen en is het nu dus wachten op de spullen uit Nederland en dan kan ik gas gaan geven.

nou als er weer iets te melden is horen jullie het als eerste!

Ayo en bon wikent


  • 16 Februari 2014 - 10:20

    Theo En Betty Heeren:

    Ha nick,

    Fijn dan het goed gaat.
    Hebben jullie ook carnaval begin maart?
    Wij willen dan wel een foto zien van de outfit.
    Hier hebben we een gemakkelijke winter.
    Maar het weer daar is natuurlijk grweldig.
    Geniet er van, groetjes uit de peel

  • 16 Februari 2014 - 11:46

    Gijs En Bets Donker:

    hoy nick

  • 16 Februari 2014 - 13:00

    Fauve:

    Mis jullie, denk aan jullie en hou van jullie! Jullie zijn de beste! Je ogen uit kijken vandaag bij de grote knip, zo onwijs mooi! Tot FaceTime!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Nick, 23, en ik ga stage lopen bij IFC Curaçao. Hier zal ik een onderzoek gaan doen naar het huidige online bestel systeem en aan de hand daarvan een actieplan schrijven. Tevens ga ik daar in de tijd dat ik daar zit de filosofie en producten van Smartwax / Chemical Guys en Brand-X introduceren op Curaçao. In mijn optiek zijn daar voldoende mogelijkheden voor maar dat zal onderzoek uit moeten wijzen. Dit in samenwerking met SW/CG EU. vanaf dit blog zal ik jullie ( Familie, vrienden en vage bekende ) proberen regelmatig op de hoogte te houden van mijn EXPERIENCE. tot eind juni!

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1138
Totaal aantal bezoekers 3199

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 23 Juni 2014

Bon Bini Curaçao

Landen bezocht: