We zijn begonnen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nick Drunen - WaarBenJij.nu We zijn begonnen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Nick Drunen - WaarBenJij.nu

We zijn begonnen

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi! En we zijn los....

Gisteren ben ik begonnen met zijn eerste stagedag bij IFC. Door nog wat vervoersproblemen ben ik wat later begonnen als gebruikelijk maar daar doen ze hier niet zo moeilijk over. Ik kwam aan en ben eerst koffie gaan drinken met Henk ( eigenaar ) en heb besproken wat we ongeveer gaan doen. Toen ik vertelde over mijn vervoersprobleem had hij wellicht een oplossing. We zijn toen in de auto gestapt en naar zijn huis gereden. Een mooi huis in Julianadorp. Eenmaal aangekomen stond daar een auto die nog niet operationeel was zeg maar. Hij heeft een monteur gebeld en die komt als het goed is vrijdag en dan hebben we er dus een auto bij tegen een gunstige prijs. Een auto huren op Curaçao is nogal een dure aangelegenheid.

Toen we toch aan het rijden waren zijn we gelijk naar de Albert Heijn gereden om daar kennis te maken met alle kantoor medewerkers. Ook Gerard van den Tweel ( eigenaar van de Van den Tweel groep ) was daar aanwezig en heeft zich voorgesteld. Ik zal de komende tijd veel in de AH zijn om daar verschillende onderzoeken te doen. Mijn stage opdracht is wel iets anders als van te voren was afgesproken maar daarmee niet minder leuk. Mijn opdracht is de communicatieplan schrijven voor Certified Angus Beef in de AH. Dit is een exclusief keurmerk voor Angus biefstukken.

Uiteraard hebben we na onze wat rumoerige start wel al genoten van de dingen waarvoor we eigenlijk zijn gekomen, zon,zee en een feestje op zn tijd. Zaterdag zijn we naar Jan Thiel beach geweest een heerlijk strand en helder blauwe zee. Zondag naar cabana beach geweest maar daar om vier uur vertrokken omdat ( je raad het nooit ) het ging regenen. We zouden die avond naar wet and wild gaan aan het strand, maar het was iets te wet om daarheen te gaan.

Oja onderling is het super gezellig en de huishoudelijke taken worden goed verdeeld, iedere avond kookt er iemand en we hebben nog niks weg hoeven gooien. Het is mooi leven hier in Curaçao, maar net als in Nederland moet er gewoon gewerkt worden.

Verder wil ik wel zeggen dat ik jullie toch stiekem weleens mis hoor. T is toch een lange tijd. Maar ja waarschijnlijk vliegt ie zo voorbij.

nou als er weer nieuws is horen jullie het als eerste ;)

Ayo!

  • 28 Januari 2014 - 22:19

    Chino:

    En die Angus bief moet natuurlijk regelmatig geproefd worden. Je moet wel weten waar je het over hebt, hè? :-) Klinkt goed! Succes en veel plezier!

  • 30 Januari 2014 - 22:09

    Anja:

    Leuk om te lezen hoe het gaat. We wensen je een super tijd en veel succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Nick, 23, en ik ga stage lopen bij IFC Curaçao. Hier zal ik een onderzoek gaan doen naar het huidige online bestel systeem en aan de hand daarvan een actieplan schrijven. Tevens ga ik daar in de tijd dat ik daar zit de filosofie en producten van Smartwax / Chemical Guys en Brand-X introduceren op Curaçao. In mijn optiek zijn daar voldoende mogelijkheden voor maar dat zal onderzoek uit moeten wijzen. Dit in samenwerking met SW/CG EU. vanaf dit blog zal ik jullie ( Familie, vrienden en vage bekende ) proberen regelmatig op de hoogte te houden van mijn EXPERIENCE. tot eind juni!

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 3197

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 23 Juni 2014

Bon Bini Curaçao

Landen bezocht: